12/11/2007

de oitra volta!!


resolto o assunto deijandome levar polo azar (e polo azahar) a semaNa de tomas de desiçoms saíu bem , deixeime levar, sem perder nota do que me rodeaba...e todos saímos ghanhando...bueno case todos, pero a forza maior, umha ligeira indisposiçom e o resto figerom que..sem problemas....

e tocou voltar a decidir, e decidim ser feliz, tomar a felicidade tal como vem e sorrirlhe...e se a vida algumha vez vem amarghada...pedimoslhe sal e tequila e brindamos...e brindarei, em breve, porque é preciosso ter um motivo máis para voltar a cassa no nadal (pero nom falarei de voltar nem da distáncia pq jà houbo quem me propujo mudarlhe o nome a o blog polo de "emighrAnte com ghanas de des-emighrar"...tampouco é a coissa asím)...e agardo voltar sorrindo, tarde pero sorrindo, doutra vez tocará ir em carro polos mares de Terra que me separAn de todo o que me agharda no nadaL atlántico: comidas, ceas, amizades, famílIa, sorpressas!,coche, selecçom!!!!, saidas e rissos entre encontros, reencontros...nótase-me que decidin ser aleghre!!??...jajajajA....

5 comentários:

Unknown disse...

pois non vexas o ben que che senta toda esta alegria, de feito voute roubar se o permites a foto, porque é realmente intima e tenra, e de paso actitude, eu tamen quero sorrir mais e deixar atras o gris plomizo do meu caracter.
bicos e apertas...compostela resplandece co sol de inverno e a xiada da mañá

Anónimo disse...

Felices vacacións, falaremos a túa volta, que máis alá de dilemas, e felicidades, igual preciso (interesadamente, síntoo, a vida é así) da túa axuda.
A pasalo ben pola terriña, a encherse ben e con fartura de todo o que non podes noutras latitudes...

Anónimo disse...

A mellor decisión que puideches tomar! Ser feliz é o que importa. Mesmo na distancia!

Pau disse...

Pois que disfrutes do nadal

Suso Lista disse...

Eu tam�n che deseo un bo nadal, e sobre todo as� de alegre.