2/05/2008

novas olhadas....dende longe


começa a conta atrás, cada minuto que queda é umha verba máis no idioma de xespir, cada minuto que passa é un phrasal verb que me vai quedando….coas esperanzas postas nesta viagem académica, aguardo voltar com máis ganhas e basse para afronta os problemas de cada día….umha tempada longe tampouco me vai a vir mal para colher oitra perspectiva (o mesmo digem a o me ir da galiza…jajajajja) e ver as coissas dende oitro ángulo, oitra cultura, outra temporalidade…
É o fruto de trabalho e de renúncia a bastante tempo de lecer…adios vacacións, adeus airinhos, excurssioms e soles, neves e fotos que prometían estes días de nom trabalho, pero é um pequeninho passo para estar num escalom enriba ….se todo sae bem…

Mais antes, curar a ghripinha que nom me deija ser pessoa e me ten enquistados os sorrissos con tanta tos, mocada e friagems….descanso e frenatól…e pas-ciéncia…..

4 comentários:

Pau disse...

Pois non sabía nada que marchabas ainda máis ao extranxeiro. A Bristol nada menos. Espero que seña para ben. ¿Por canto tempo marchas?

Zerovacas disse...

Iso ía preguntar eu. Pois boa viaxe!

TXARI disse...

é por pouco tempo, um ir e vir que se soe dizer...

Anónimo disse...

bom comeco