3/22/2006

jâ stom de volta!!!!!!!!!! (dende o auto-exilio)

pois, si...jâ lâ stom na capital ibérica do mediterráneo, a viagem fui curta, a recepcióm um pouco passada polo vento pero a inmemsidade desta cidade faime pensar que terei que patear muito para conheçela bem, polo d´aghora jâ vin o parque güell, e controlo o centro (canda menos para chejar a casa san e salvo, que disque é o importante) o clima atráeme, a multiculturalidade é abrumante, pareceme uma cidade muito jovem, e a ideia de que a gemte se mova em bicicletas e en motos achegase bastante ao meu ideal de cidade ideal...impresionante tamén o juapo da gemte pola rúa e o bo ambiente que reina...som impresióms a falha de conheçer aljo máis a cidade....de veritas que quero agradeçervos a tod@s as vosas preocupaçoms e os vosos ánimos, a todos vos levo no meu cuore (pa flipar como costou arrancarche un halago, llou!!, pero justoume, che!)... decirvos que dende a escasa lonjania é a gemte que vale realmente a pena a quem se lhe bota máis de menos. o reencontro nom se fará agardar muito que creo que esquecin uma bágoa na terrinha....

9 comentários:

Anónimo disse...

uuui!! q sentimentales estamos..!. benvido á terra dos plataneiros, si queda aljún (ti xa entendes). estou contigo. barcelona é impresssionante!!!.para min persoalmente, pq sempre o pasei moi ben por alí (aínda q, todo hai q dicilo, sempre fun de vacacións). pero ti non terás queixa. no meu traballo non hai ese tipo de detalles.
weno, que non sexa moi dura á volta ó curro.
bikiños. isa

Nemeth disse...

que a cidade se adapte a ti, e ti á cidade

apertas

acedre disse...

Feliz retorno ao mundo blogueiro. Espero que che vaia ben en BCN, unha cidade que so visitei sendo un rapaz nunha excursion. Polo que dis parece ter boa pinta.
Iso, pasao ben e conta cousas e gracinhas pola noraboa.
Un saudo.

nenodanorita disse...

Neno, que alegría ver de novo un post teu, de seguro que che vai encantar vivir aí, hai outro rollo distinto. Non vexas o pulo que pejei cando vin o teu comentario no meu bló, estiven onte media tarde cantando a dichosa cansión. Es un crá!!
Apretas

verdello disse...

pomo, si me cheja a salir ó dereito o do aeroporto, péjache unha embolia que quedas ajarrotado e téñote que facturar. cajonacona...

por serto, débesme unha felisitasión malamijo!

Marinha de Allegue disse...

Que alegría me deu ver que escribiches e que estás contento e ilusionado!. Barna é unha cidade preciosa e con moitas posibilidades disfruta da túa estancia.

Unha aperta desde Kompostela.
;)

Laurindinha disse...

Pois eu nunca estiven por Barcelona... pero tal é como a describes, parece un sitio que se adecuaría perfectamente ás miñas necesidades vitais... iso si, teño sempre tan logo saudades da terriña... que non sei se podería estar alí por máis dunha semana...
A percorrer a cidade!!

Anónimo disse...

Crín que ía tardar máis en volver a lerche, me alegra que esteas contento.:)
Unha aperta

Anónimo disse...

Boeno meu!!. Alégrome de ter novas tuas. Da ganas de ir ata Barcelona só pa verche coas guedellas en bicicleta e o cestiño cheo de burras.
Pertas Peibol.
Jeko