7/14/2006


a contaminaçom é aljo do que a maioría da gemte da costa da morte sabemos muito, ás veçes demasiado...sabemos que sempre existiu quen se aproveitou desa venda coa que as autoridades encargadas de velar polo ambiente, polos dereitos dos cidadáns, pola vida tapaban os olhos...se algo sacamos estes días em LIMPO é que os desastres ambientais non chegan só de mar adentro. o prestige, ás veçes ten forma de lata de conserva e o seu mal pasa moi caladinho, pero fai máis mal porque difuminase no tempo, na costa e na pasividade da devandita "autoridad"...neste espazo nom podo berrar, dende onde me atopo posiblemente nom me oiran berrar en carnota, en larinho, na pedrafigheira, en feáns e na costa da morte enteira, pero alzoo ijual ao ceo, o queixido eo pranto máis neghro que se pode botar cando destrúen a túa casa, o que viches e o que che viu naçer, a túa infançia, a túa vida: vaia pois este berro por CARNOTA.

paremos jâ duma veç por sempre a desconsideraçom ou a nom-consideraçom coa costa da morte

12 comentários:

Anónimo disse...

Un berro por Carnota... e outro polo pouco que che ghustaba resiclar papel...!!! País, país! Sabemos de que hablamos, hermano?
Un bico nos fusinhos!

Anónimo disse...

Súmome a ese berro!!!.

Unha aperta.
:)

TXARI disse...

"o pouco que me ghustaba resiclar papel" tómoo como papel ao vento surcando os telhados de jeito reivindicativo, fóra diso ...ti dirás...¿?

nenodanorita disse...

Eu tamén berro por Carnota, que me rompe o corasón con cada nova. Agora o lume...

From Hell disse...

Amén!!!

llll disse...

se Rosalía vivise hoxe, a Negra Sombra sería un canto ó chapapote e os icendios...

percorrimos en coche toda esa zona hai unha semana, e agora e cinza.

Caufield disse...

apoios grandes e cangueses!
que por desgracia esta terra tamén arde....
que desastre

Mikas disse...

Bom fim de semanaaaaaaa

torredebabel disse...

vai o meu berro, que cruza o Atlántico.

Laurindinha disse...

Dende algunhas rías máis abaixo... Eu tamén berro!!!

Anónimo disse...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anónimo disse...

Really amazing! Useful information. All the best.
»