7/28/2006

mudanças essprex.....


que o caracol cambia de cuncha, che!!!!, e as flores que jâ marchúan coa calor, buscan sosego na fresqueira humidade do mal chamado povo da sequía…que a mente ten un interruptor que ás veçes salta… ás veçes uma espeçie de fusible chamado calma chega a rebosar…os berros que anudas a derradeira das cordas vogais fenden o espaço e agroman ao aire en forma de sorrisos de satisfakçom…a capacidade sorpresiva das que nos falava a pícara nom me abandonou e aíndahoje, abráia-me como um piqueno cambio no teu entorno vira o tiovivo do revés, muda o azul polo laranja ou o ácido polo doce sabor de saberte livre…que bonito, chico!!, saberte un chisco livre… e poder encher os pulmóns de aire sem ajuda…e poder soltar uma gargalhada ao sol namentres danzo co morno vento do verám…ás veçes hai que marchar para divisarte a ti mesmo dende longe, ás veçes só cando fas uma maleta sabes con que e con quen contas…so a agarda de que os cambios nom saian mal manten-me un par de neuronas en garda, e se nom é, jâ será…que di a minha avoa…

11 comentários:

From Hell disse...

Ti tamén marchas ou qué? Dígoo por que como aquí marcha todo dios...

mariademallou disse...

marchar para divisarse a si mesmo de lonxe é o mellor consello que me deron ata o de hoxe ;)
un saúdo atlántico e enorme

Anónimo disse...

Que o novo espazo sexa acolledor e duradeiro!!!.

Unha aperta grande.
:)

llll disse...

marchar, si. marchar como naquel poema de Rivas, nun autobús vello, e parar nunha cabina de teléfonos mentres pensas cal será o prefixo de Rajastán...

torredebabel disse...

non teñas medo, os cambios non saen mal. Pode que non saian como pensabamos, pero para iso son cambios. Apertísimas!

Micas disse...

A liberdade é o nosso bem mais precioso, muito embora nos sintamos presos ao que nos liberta!! Sinto-me livre a cada ano que visito Finisterra, esse ponto de terra abraçado ao mar, lugar de magia e mistério que me liberta e ao mesmo tempo me faz refêm...mas a vida é feita destes momentos de liberdade e prisão que nos permitem às mudanças necessárias ao longo do nosso caminho e, só assim se pode dizer VIVER.
Abraço

Anónimo disse...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Mikas disse...

Para donde vais?

TXARI disse...

mudo de casa á beirarrúa de enfronte, mais foi un cambio místico, espiritual um ejercício de liberdade!!!!...

besbe disse...

Crin que era cambio máis grande (andaba a pensar en distancia, pero iso non é o que define a magnitude dos cambios) e botei un riso enorme ao darme conta do erro co teu comentario. Sentirse libres, enormes, satisfeitos e plenos dan ganas de sentarse e sorrirse a un mesmo.

A conservar esas sensacións!

Anónimo disse...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»